I Mebourne igen

Godmorgon godmorgon! Eller ja, för er är det ju kväll/natt och här är det definitivt förmiddag näst intill lunh för oss då vi gick upp kl 3.00 imorse för att hinna till flyget. Jag sov hela vägen från Sydney till Melbourne- skönt! ;) Var iof bara 1, 45 min, men ändå - gjorde gott! :) 
Nu sitter vi på tåget i väntan på att det ska avgå och ta oss till Ballarat :) I Ballarat ska vi gå runt och checka läget innan Janet plockar upp oss för att åka hen till farmen :) Underhöll oss på ett fik, jättemysigt! Och vilken skillnad det är mellan Sydney och Melbourne som städer. Såå mycket lungare här! Gillar Melban mer :)
På fiket :)
 
På tåget- varsågod pappa! ;)
 
Snart börjar jobbet igen.. Tre veckor, sen är det dags för Nya Zeeland! 
 
 
Kramar ♥
Anna Grönlund
2013-11-30 @ 22:14:22

Hej Älskade Mathilda <3. Hoppas allt är bra med dig ;-). Jag gick ur fejjan för en månad sedan, klarar inte av att sålla och blev allt för beroende. Tänker mycket på dig och gläds åt att du snart är hemma . Sitter just nu och kollar chrockodike dundee. Ha det Bästa finaste Mathilda :-). KRAM från Anna Grönlund.

Svar: Hej vännen!! ♥♥ Jadå, mamma är ju här och hi har haft en så underbar semester!! Nu ska hon dock åka hem imorn så kommer sakna henne massor.. Ja jag märkte det, det är väldigt lätt att bli beroende av fb. Tack det värmer att höra att du tänker på mig! Jag hoppas verkligen jag får jobba hos er igen när jag kommer hem, saknar det! Skät om dig så ses vi om ca 7 veckor! :) :) Hälsa alla från mig! Kramar ♥
Matilda

Pappa
2013-12-01 @ 00:34:07
URL: http://www.perrasmotornostalgi.blogspot.com

Man tackar! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0