Utbrott av glädje!

I bilen hem från veckas ppizzanight ikväll så fick jag ett lyckoutbrott och skrek, sjöng, tjoade och skrattade för mig själv och rakt ut i luften! Jag har så himla mycket att vara glad över så det änna bubblade över! :)
 
Till helgen åker jag på utflykt till Axel, Lars kommer förhoppningsvis dit också :) Vi ska se oss omkring i trakten där på gränsen till south australia. Blir himla nice! Söndag kväll ska vi fira Janet, min värdmamma, som fyller år på lördag :) Svårt å komma på en lagom och bra present som hon skulle uppskatta..! Tog lite hjälp av David som sa att ge henne en kväll där du står för maten! Jabet lagar ju i princip alltid mat och hon är inte så förtjust i det. Dessutom så älskade familjen de svenska köttbullarna jag gjorde i helgen så tror att det blir en bra grej :) Ingen ide att köpa någe krimskrams som hon ändå inte behöver :)
 
Sen är det bara 5 arbetsdagar tills jag har... SEMESTER!!! :D Äntligen ska jag få träffa mamma!!! Men först, tävling på helgen, Melbourne på måndag och kanske ev träffa en person.. :) Får se hur det blir! Måndag den 11/11 flyger jag till Cairns och landar där lite efter 22-  sover en natt och sen kommer världens bästa mamma dit! :D Lycka! Då blir det barriärrev, fina, häftiga, roliga, vackra och soliga ställen i tre veckor!! Som jag längtar! 
I december är det julrally med pobycluben, en tur till ikea är inplanerad, en tur längs great ocean rd också och förhoppningsvis en resa omkring nyår. Men det är absolut inte bestämt alls än! :) 
Sen åker jag ju i princip hem..!! 
 
Väl hemma väntar också roligheter så som två helger i Stockholm i februari med bästa tjejerna! :D 
 
Som ni märker har jag enormt mycket att se fram emot!:D
 
Kramar <3
Pappa
2013-10-31 @ 17:48:15
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Oj vad mycket roligt du har framför dig!
Kanske ev träffa en person? Hmmmm, låter kryptiskt... ;-)

Svar: Ja visst har jag!! :) Inte så kryptisk som det låter, jag kanske ska träffa Johan kusin :)
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0