Ny design!

Jag är själv rätt nöjd med att designen byttes ut, den har änna vart likadan rätt länge nu.. ;) Sen är den väl inte perfekt men så länge funkar den bra! :)
 
Och vilket fantastiskt väder vi har!! Helt underbart!!
Idag har jag träffat Paulina och haft en riddate på Nuntorp, hon hade med sig Bubblan som hon rider, och som även jag fick testa! Jättetrevlig häst! :)
Därefter åkte jag in till Brålanda och hjälpte Larsson att grundmåla huset, som han sa "Perfekt målarväder!!" :)
Väldigt gött å stå i solen och dessutom göra nytta samtidigt! Tumme upp! :D
Ikväll blir det nog en sväng till Eric som fyller år imorgon, firar honom lite i förskott så att säga! :)
Duktig fotograf min far är!
 
Kramar <3
Pappa
2014-04-27 @ 08:33:40
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Med ett sådant fotoobjekt kan man inte misslyckas! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0