Sunnanå med far :)

Har haft en jättemysig dag med pappsen! Han tog motorcykeln och kom upp hit till mig :) Vi har ätit lunch på Sunnanå Hamnkrog och gått runt bland sjöbodarna. Blev, mycket spontant, visade två av sjöbodarna som var till salu! Men nja, vi kom fram till att man nog får mer för pengarna någon annanstans ;) Även om det var riktigt gött att gå i solen vid vattnet en stund :)
Pappa satte upp en antenn till mitt internetmodem också, så nu är mitt internet liiite snabbare! ;) Jag är nöjd, pappa fattade inte riktigt grejen med att vara glad för 1,38 Mbit/s i hämtningshastighet! Hade ju 0.38 förut så detta är görbra! Och vet ni vad, kollade igen och nu har jag 1,87!! Minsann! Det ni! ;) Att pappa har typ 98,5 är en annan sak.. Skillnaden mellan att bo utanför Mellerud och inne i Göteborg ;) Haha!
 
Kramar <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0