Skolböcker och simning!

 
Nu börjar jag få koll på alla böcker inför skolstart! Det fattas fortfarande två som jag ska köpa på måndag, och två av dessa behöver jag inte förän nästa kurs, men känns bra att ha dem iaf! :) Har faktiskt börjat läsa "Att bli sjuksköterska" redan nu, för det stod att om det var någon bok vi ville börja med så var det den som gällde :) 
 
Mimmi tycker om böckerna iaf.. bra kliningsmaterial tydligen ;) 
 
Nu har jag fått vila ut ordentligen, magen e fortfarande inte helt hundra, men det börjar ordna upp sig! :) Tar hand om mig ordentligt nu, måste ju vara i full form tills på lördag när det äntligen är dags för Tjörn Triathlon!! :D Som vi längtat! Jag och Carro och eventuellt Larsson ska ses i simhallen om en timme, så vi kan finslipa inför lördag! ;) Skulle egentligen velat simma 1900 m ute innan helgen, men får nog bli inne istället. Går ju det med! :) Ska bli riktigt roligt iaf!! :D Är så glad att mamma fick ledigt så hon kan följa med och heja och peppa! Edde, pappa och Sabina är ju utomlands alla tre.. ;) Edde och Sabina åker till Turkiet idag och pappa sticker till USA imorgon, så hoppas de får de riktigt gött!! :) 
Carro skickade simsträckan till mig för några dagar sen! :)
 
Kramar ♥
Pappa
2014-08-26 @ 12:44:49
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Lycka till min älskade dotter!!!

Svar: Tack!! Det gick ju bra!! :D
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0