Jennylund för en kväll!

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, men vad bra det blev ändå!! ;) Jag har nu i några veckor och mer och mer det senaste, tänkt att jag måste få rida snart! Rida "på riktigt", och med det menar jag att få jobba hästen på tygel i manege eller i en padock! Skogsturer är urmysiga, verkligen!!, men jag saknar dressyren och hoppningen som sjutton! 
Och vad tror ni hände igår?! Jo först skriver Sofia, en lärare jag hade på Nuntorp, och frågar om jag vill komma på lördag på deras Öppet hus för framtida elever, och prata om vad Nuntorp har betytt för mig! Och detta ska jag göra medan jag rider! :D Och som smöret på moset får jag komma dit nu i veckan å känna lite på ridningen, bestämma vilken häst jag ska rida osv :D Ska bli såå kul!! 
Senare på dagen hör Liz, min ridlärare och "extra- mamma", från Jennylund av sig och frågar om jag möjligen kan ta de fyra ponnylektionerna på kvällen? 
Efter lite funderingar fram och tillbaka (har ju tenta denna veckan..) bestämmer jag mig ändå för att åka ner! ;) När jag kommer upp säger Liz att ja om du vill kan du ju rida med på sista hästlektionen för mig..? Jaa! Såklart jag vill! :D Vi hoppade gymnastikhoppning och jag fick rida Finito :) Kul!!!
Sen bar det av hemmåt Dalsland igen ;) Nöjd tjej!! Har dock träningsvärk i insida låridag.. Haha! ;)
 
 
Såg nu att det är en hög med skit som dominerar bilden.. menmen, det är ju naturligt! ;)
 
Idag har jag pluggat, men det går segt alltså..! Jaja bara å bita i det sura äpplet å skriva! Fick tvättat soffklädseln iaf idag, och vad härligt det är när det kan hänga ute och torka! :)
 
Vårkänslor!
 
Nu har jag kört ett stationsträningspass, gjorde gött med den träningsvärken jag har sen ridningen igår.. ;)
 
Kramar ♥
Hanna - Min vardag som trebarnsmamma
2014-03-27 @ 21:22:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0