Första advent

"Adventstid kom till mitt ensamma hus
Jag sätter i staken ett sparat ljus
Något skall ske bakom frostig advent
Jag väntar en gåva som herren sänt"
 
En rolig och mysig helg är till ända och jag sitter här i soffan efter att ha stängt av tvn när Maria Lang-deckaren var slut.
 
Glöggkväll/Idremöte hos Linnea i fredags, å vad jag tycker om mina goa goa vänner! Vi har bara så mysigt och roligt tilsammans! Snaart åker vi iväg till Idre och som jag längtar!! En vecka med de bästa vännerna i världen, skidåkning, skratt, mys, bastufester, nyårsfirande, dans, mera skratt, god mat och att bara vara tillsammans! I somras träffades vi näst intill varje dag och hittade på roliga saker tillsammans, vi badade, grillade, dansade, åkte till Grebbestad, trampade trampebåt, åkte till Sunne, åkte vattenskidor.. ja vi hade en helt underbar sommar i många avseenden! Nu blir det inte att vi träffas lika mycket längre tyvärr, men när vi väl gör det så har vi så trevligt så! Idre.. jag längtar!! 
 
Jo föresten, har jag skrivit att jag längtar till Idre?! För det gör jag, längtar till Idre alltså. 
 
På fredag vankas det träff med vännerna igen, för då är det dags för kalas..! ;) Ser verkligen fram emot det!! :D
 
Imorse vaknade jag hos pappa när han väckte mig innan han skulle till jobbet, för att säga hejdå ♥
Gillar verkligen de gångerna jag och min kära bror får lite egentid, som i morse över frukosten. Bästa brodern i världen!
Hann med ett par timmar på stan innan jag åkte hem till mor och blev bjuden på mat och glögg :) Mysigt! 
 
Min vy just nu, här hemma i Dalsland :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det plugg och bakning! :)
 
Kramar ♥
Ps. Sa jag att jag längtar till Idre? Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0