Swimrun och minigran!

Ikväll har jag tränat med Mikael, Linus, Pettsson och Amanda :) Först sprang vi en runda på 5 km, och efter det var det simning som gällde! 
Vanligen brukar jag föredra att springa själv, hålla mitt eget tempo osv. Men idag var det riktigt kul och gött att springa med de andra!! :)
 
Alltså, det var väldigt längesen löpningen gick så bra som den gjorde idag, så lätt det gick! Vi sprang på i hyfsat tempo hela rundan, trots halka, och jag kunde dra på mycket mer när vi närmade oss Råda igen. Trodde att jag skulle vara lite mör i bena efter gårdagens löpnig, men inte alls! 
Ååå så gött! Och vad roligt det är när det känns bra! :D 
Peppad för mer löpträning nu! Göteborgsvarvet- here I come! :D
 
Imorse fick jag springa från bilen för att hinna med tåget, men jag hann. Sen var det föreläsning om Blodet och Sårläkning under dagen, timmen innan lunch måste jag erkänna att jag somnade till under föreläsningen.. inte okej att inte sova på nätterna! 
 
Iaf så passade vi på att njuta i solen under lunchen, och när jag kom hem gick jag en vända i skogen. Så gött!
 
Har satt in en minigran i vardagsrummet också, och hängt upp en ljusslinga i den. Nöjd! På söndag är det första advent..! :)
 
Kramar ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0