Terränghoppning 20/9-14

 
 
Bilderna från lördagens terrängträning! :D
Sista bilden bjuder jag på, både min min, min sits, hans grimars och suddigheten.. haha!! ;)
 
Han är så grym min fina Andy!! Han älskade verkligen terrängträning, precis som jag trodde han skulle göra! Men jag vart ändå förvånad vid vattenhindret, för han undviker gärna vattenpölar om han inte måste gå gå i dem, men här bara körde han på! Sprang rätt i och hoppade och ville bara tillbaka ner i vattnet gång på gång! Såå himla roligt!! :D :D 
Måste säga att det var svårare att hoppa upp ur vattnet än i.. Tänkte innan att det skulle vara läskigare att hoppa i, men inte då! ;)
 
Vill göra om detta!!!! :D :D Såå kul!! :D
Längtar ännu mer till Hubertusjakten nu! ;)
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0