Innebandykväll med killarna!

 
Vaknade upp med en rejäl träningsvärk idag..! 
Spelade innebandy igår för första gången sen i december tror jag. Sååå roligt!!! Var lite låg igår eftermiddag, men så fick jag ett sms om bandy så då åkte jag dit och hade en skitbra kväll, både det roliga i att spela och dels hänget med killarna! Älskar't! Gick mycket bättre att spela för mig än jag trodde, gjorde faktiskt många mål..! :D 
 
Träningsschemat för hösten ser ut som följande:
Måndag: Stationsträning
Tisdag: Innebandy de dagar det blir, annars löpning eller simning.
Onsdag: Stationsträning 
Torsdag: Innebandy, löpning eller simning.
Fredag: Vila/promenad 
Lördag och söndag: Det jag känner för, promenad, gym, simning, ridning osv. :) 
 
Jag vet hur bra jag mår av träning, och hur mycket jag behöver det när jag pluggar och sitter stilla hela dagarna. Det är klart att vissa dagar kanske jag jobbar och inte hinner träna, eller något annat händer. Men grunden är iaf såhär! :)
 
På måndag börjar vi med intro till mikrobiologikursen kl 15-17, tror vi drog nitlotten angående vilken tid på dagen vi skulle få.. Men men, blir ju nästan som att ha en extra dag sommarlov! ;) Dock hinner jag inte till stationspasset på måndag (Det börjar 17.30-18.30), himla tråkigt, speciellt som det är första gången för i höst för alla. Men det är inget att göra åt! :)
 
Idag ska jag städa och röja här hemma, läsa på lite mikrobiologi och ikväll blir det tacomys med ett gäng vänner! Bra dag 😊 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0