Shopping och balvagn!

 
Överby med mina fina tjejer igår! Fick köpt en kappa, en klänning och ett par skor. Klänningen och kappan var på rea, är hur nöjd som helst! 
Halva reapriset på denna klänningen, så fick den för 100 kr! Himla nöjd :) Hade den igårkväll.
 
Blev denna kappan, 20 % på den så fick den för 560! :) Nöjd!
Köpte dessa skorna också, vet inte om jag behåller dem eller inte.. Men behöver ett par att gå i, får ont i ryggen av mina favvo Fredd Perry.. De är ju så platta! Ska prova dem här hemma så får vi se sen.. 
 
Vi fick visst dieselstopp med traktor och balvagn! Så det var bara å putta 😉
 
Haha förfester i balvagn är alltid de bästa!! Tur med vädret och en balvagn full med goa glada vänner som skrålar till låtar som spelas ur högtalaranläggningen. Sånt som jag tror vi kommer att sitta och berätta för våra barnbarn på ålderns höst.. Har vi tur kanske vi kan åka balvagn hela livet och ha lika roligt som nu! 
 
Idag är det bara att ladda inför skolstarten som infinner sig imorgon..! Känns helt okej, till och med rätt gött att komma igång igen. Och väldigt roligt att träffa klasskompisarna igen! :)
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0