Det blir ett nytt försök

 
Tentan blev underkänd. Inte helt oväntat men ändå tråkigt. 
Jag försöker se det såhär:
- Jag hade en helt grymt bra vecka i Idre, när jag egentligen borde ha pluggat. Men det kan jag inte ångra.
- Jag lär mig mer när jag nu behöver repetera och lära mer nytt.
- Jag har bästa pluggkompisarna som lovat att hjälpa mig med plugget inför omtentan.
- Jag har världens chans att ta hjälp av sjuksköterskor och undersköterskor på praktiken och fråga om det är något jag inte förstår.
- Det är verkligen inte bara jag som kuggade, hälften i min examinationsgrupp under seminariet igår kugga, hälften klarade. 
- Jag vet att jag kan bättre. 
 
Så! Första steget gjorde jag igår, gick igenom den uthämtade tentan och såg vad det var jag hade fel på. 
Nästa steg blir att fylla i rätt svar, och läsa mer om det jag inte kan. Och plugga, plugga och plugga!!
 
Kramar 
 
 
Pappa
2015-01-31 @ 18:11:32
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

En mycket klok kvinna har talat.

Svar: Tack ❤
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0