Löpningsproblem..!

När jag nu äntligen kommit igång ordentligt med löpningen så har höften börjat krångla.. Gör ont och håller på. Dumma höft.
Har tänkt att det går nog över, för har inte ont när jag springer, men det kommer efteråt. Och håller i 1-2 dagar, och dyker upp då och då när jag har suttit eller legat på vissa sätt.
Så idag tog jag tag i det, ringde 1177 och de rådde mig att ta kontakt direkt med en sjukgymnast, och strunta i läkare eller vårdcentral. Ringde till en i Vänersborg som jag fick tips om av en kompis, och fick tid om två veckor. Hoppas det inte är något som tar lång tid att få ordning på...!!
 
MEN! De sa att jag kunde simma! :D Eller ja, göra allt som kändes bra och inte gjorde ont helt enkelt, så det får bli simning och gym på mitt träningsschema nu ett tag framöver, kanske spinning, ska se hur det känns!
Om jag tränar allt annat kommer ju grundformen funka iaf, när jag väl kan börja springa igen!! :)
Jag har en plan..!! ;) Hehe.
Och simträna behöver jag göra oavsett, ska börja med passen jag och Carro körde i somras igen, de var bra! :)
Bild från Kalmar i somras! :)

Annars då? Ja just nu (eller när jag inte bloggar) så förbereder jag en muntlig presentation som skall examineras imorgon. En kritisk granskning av en engelsk vetenskaplig artikel inom äldrevårdsområdet. Woop woop kul!!!
Eller...?! ;) Jaja, det ska göras det också! :)
Nästa vecka och två veckor till så är det ju praktik på NÄL som gäller, det kommer bli desto mer intressant! :) :)
 
Nu blir det lunch och mer plugg, innan jag ska träffa fina vänner ikväll <3 :)
 
Kramar <3
 
Anna
2015-01-28 @ 20:42:41
URL: http://traningsberoende.webblogg.se

Haha vilken tur att jag inte bor kvar där uppe och kan ramla av hästar och bli sparkad av kossor så jag behöver åka ner till akuten ;)

Svar: Haha fast jag väljer det tusen gånger om oavsett skador om man ska jämföra med arg bo i stan! Haha ;) men fattar vad du menar :P
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0