Jobb och ändrade planer

 
12 timmars jobb igår tog på krafterna, jobbade både förmiddag och kväll, så unnade mig en sovmorgon idag 😊 Var riktigt skönt! (ser ni örhängena?! Gillar att ha hål skarpt! Längtar tills jag kan ha pärlor i 😊).
 
Ser riktigt mycket fram emot helgen, trots att den inte blir som planerat. Planen var att åka upp till Uppsala med ett gött gäng, och gå på en grisfest som en kompis tjej skaffat oss biljetter till. Hon har nyss flyttat hit och nu skulle vi åka upp och se vart hon kommer från. 
Det var planen, men det är så mycket på jobbet just nu så jag får jobba lördag förmiddag, och då blir det försent att åka till Uppsala, det är trots allt 40 mil enkel väg.. ;) 
 
Trist, men de nya planerna är himla bra de också! Hälsa på en kompis som nyss köpt hus imorgon kväll, jobba lördag fm, sen åker jag ner till Göteborg och spenderar resten av helgen med familjen ❤ Som jag har längtat efter dem! 
 
Kramar ❤ 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0