Sunne 2015

 
 
 
Frykdalsdansen i Sunne är över för detta året, och gu vad roligt vi har haft!! 😄 Dagarna bara flyger iväg när man är där uppe, och plötsligt är man hemma i vardagen igen. Kul att kunna tänka tillbaka på riktigt roliga dagar då!! 😄 
 
Massor av dans, konserter, husvagnsliv och goda vänner! Så roligt när det är lite variation, först grill och förfest i förtälten och lite jamm med folket på campingen, sen dans, sen konsert, sen dans igen och sen en till konsert å till sist mer dans! :D 
Magnus Uggla, Stiftelsen och Rosenström levererade!! 
 
När jag kom hem vid två idag gick jag raka vägen till soffan, somnade och vaknade efter 5 timmar.. Lite trött kanske..!? ;) Nu har jag ätit, kollat film så nu ska jag försöka somna för natten.. Vet inte om det kommer gå men borde ju, jobb imorgon igen! :) 
 
Kramar ❤ 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0