Bra helg! 👌

En jobbvecka Ă€r över, den första pĂ„ sommarschemat och jag njuter just nu av första dagen av tvĂ„ lediga. En intensiv helg har det varit, den började i torsdags dĂ„ jag och Paulina först lunchade nere vid SkrĂ€cklan i VĂ€nersborg och sedan pĂ„ kvĂ€llen tog oss ner till TrollhĂ€ttan och Strandgatan för varsin cider och firade av... MIN GODKÄNDA TENTA!!! 😄 SĂ„ himla glad att jag har klarat första Ă„ret av sjuksköterskeprogrammet! :D 
 
Sov hos Pau, och pÄ fredagsmorgonen Äkte jag raka vÀgen för en fika med Kajsa pÄ Gula Huset, satt Ä tjöta en bra stund, himla trevligt!! :)
 
Jobbade fredag kvÀll och lördag dag, sen hann jag med en sortimme innan det var dags att göra sig iordning för kvÀllens festligheter :D 
Dans till stains pĂ„ Ängas Loge! Förfest hos Larsson, innan vi Ă„kte till Logen. 
SÄ himla rolig kvÀll!! :D Massa trevligt folk, dans och bra musik. Dock nÄgot senare Àn vad jag tÀnkt, det skulle sluta 01, men höll igÄng till tvÄ ;) sÄ jag vart hemma och i sÀng vid tre. 
Halv sex ringde klockan och det var dags för jobb.. Lite trött dÄ!! ;) 
Men det var det vÀrt!
 
Sov pÄ dagen och jobb igÄr kvÀll igen. Nu ledigt! :) pappa kommer upp senare och hÀmtar bilen som ska in pÄ verkstan, drivknutarna behöver bytas och sÄ Àr det nÄgot som lÄter frÄn höger bak.
 
 
En bra helg đŸ‘ŒđŸ˜„â€
 
Kramar ❀ 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0