En helg i Jämtland

Sen sist så har jag hunnit med en hel del, förra helgen tillbringades i Jämtland, i mitt älskade torp ❤ Vi åkte tidigt torsdag morgon, och jag tar helt på mig skulden för att vi tog omvägen via Gävle.. 🙈 Vi (jag) svängde fel vid Karlstad, och innan vi upptäckte det så var de försent att vända 😅 
Menmen, vi kom fram tillslut! Och grannarna hade satt på elen i stugan så det var varmt och skönt inne 😊 
 
Under helgen tog vi det bara lungt, promenerade, lagade mat, sov, spelade kort och alfapet, åkte runt å kollade på bygden, såg älgar, montera in innanfönsterna i kök och kammare med mera. 
❤ 
På lördagsmorgonen vaknade vi upp till ett rimfrostigt Österåsen, så fint! Snöa gjorde det också under helgen, älskart!
 
Vi hade en himla bra helg! 😊 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0