Så fint

 
Lite saker som jag drömmer om just nu! 
Ljusstakar, såna här luftiga, enkla men fina, i mässing, guld, mörkare grå eller svart. En marmorbricka, sexkantig, eller kvadratisk med kanter. Vit eller grå. Ev grön. Hjortar och "diamanter", gärna i guld. Fint fint.
 
Kramar ❤ 
Anna
2015-11-30 @ 22:07:28
URL: http://traningsberoende.webblogg.se/

Haha, jag trodde aldrig du skulle falla för den inredningsstilen! Du har ju alltid vart lite shabby chic liksom ;) Men det är sjukt snyggt!

Svar: Haha! Jo jag tycker det är skitsnyggt!! Fast jag blandar gärna med shabbychick ;) Hehe
Matilda

Elin
2015-12-01 @ 01:50:11

Är det här ett försök till att få vad du önskar dig på födelsedagen eller?? 😉

Svar: Haha lite 🙈 Tycker de e så fina grejer!
Matilda

Pappa
2015-12-04 @ 21:18:09
URL: http://perrabolo.blogspot.se

Ska vi kanske se det som en önskelista? ;-)

Svar: Haha lite 😉 Mamma har fått önskelistan med dessa grejerna ;) spel är som sagt också väldigt uppskattat! 😊
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0