Do more of what makes you happy

Godkväll :)
De där små prickarna ska föreställa först Paulina på Ruben, och andra bilden är det jag och Vanessa ;) 
 
 
 Jag och Vanessa 2008 :)
 
Jag och Vanessa idag 2015 ❤
 
Har varit en del ridning de senaste dagarna, och ingen är gladare än jag för det! :) Red med Kristin i torsdags, och både lördag och söndag har jag hängt med Paulina på Nuntorp :) 
Älskade hästar! 
 
Vart i skogen och plockat kantareller också, fick ihop rätt så mycket! :D Så har rensat och förvällt för glatta livet här ;) Och bakat bullar å pluggat har jag gjort i helgen också. Riktigt skönt med en lugn helg! 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren, sen kommer Carro för en pluggdag :) Skönt att slippa åka in till skolan varje dag. 
 
Nu ska jag sova, godnatt med er! 
Kramar ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0