Familjemys och skördefest!

I fredags efter skolan tog jag bilen ner till Göteborg för att umgås med familjen. Först lunch hos fina farmor och på kvällen var jag och mamma på myskväll hos Edde. Sov hos pappa. 
Åh vad jag älskar min familj ❤❤❤
❤ 
 
På lördagen pluggade jag en del innan jag åkte uppåt igen, stannade till i Brålanda på skördefesten och gick runt med Paulina och Viggo 😘 
Kul när det händer något på bygden! 
Fick provsitta rallybil på skördefesten :)
 
På kvällen åkte jag och Paulina först på kräftskiva utanför frändefors. Trevligt! Sen åkte vi vidare in till Brålanda och gick runt å tjötade med folk innan vi till slut hamnade på Håkans med ett gött gäng. Vart efterfest och grejer så kom inte i säng förrän fem.. Vart lite trött idag kan jag säga ;) Men har fått pluggat, käkat med Paulina, och tagit en promenad i skogen. Mysig söndag :)
Det fina linnet har mamma virkat! Hur fint som helst, fick många komplimanger för det på krogen också! :)  
Utsikt 👌
 
Imorgon börjar veckan med examination, kateterisering och hygienrutiner. Ska bli roligt å få lära sig! :) 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0