Väderpåverkad

Vet inte om jag har skrivit detta, men jag bli otroligt påverkad av vädret. Jag behöver sol för att känna energin på morgonen. Eller ja något extra, som ordentligt regn, åska, snöstorm. Allt sånt är bättre (om än inte det bästa) än detta inget-alls-väder som är idag. Det är bara grått. Grått, svinkallt och blåsigt.
 
Sådana här dagar måste jag antingen ha någon som drar igång mig, Jimmy brukar vara bra på det, hela han är ju en energikick för det mesta ;) 
Eller så måste jag sätta igång med roliga saker, alternativt saker som jag ser resultat av. Boka upp saker att göra under dagen. 
 
Som idag, nu ska jag städa, sen ska jag fortsätta med mitt nästa hyllprojekt (så roligt att vara inspirerand och pyssla!), plugga ska göras. Träffa Carro! Baka bullar tror jag minsann att jag ska göra också, men det får bli i eftermiddag så det luktar bullar när dom kommer hem sen ☺ Är inte det underbart, att komma hem åså luktar det nybakat? 😄 
 
Så nu har jag en hel dag uppplanerad, då är det lättare att ta sig i kragen tycker jag! 
 
En bild från förra året i slutet på April, när vi Nuntorpstjejer blev intervjuade av Mellerudsnyheterna. Här är jag med en av Kikkis kalvar 😄 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0