Tapas, isklättring och poker

En vecka har gått på praktiken, och jag trivs superbra! Himla bra handledare har jag, det gör ju så mycket. 
 
Denna helgen har jag varit ledig, utan måsten. Så väldigt skönt!! Plugget ligger ju alltid över en annars. 
Jag började helgen på bästa sätt, på Pinchos med mina fina Nuntorpstjejer! Åt Tapas, hur gott som helst. Tips! 
Väldigt trevlig kväll! ❤☺
Första bilden snodde jag från Carro.
Måste vi göra om snart! 😄 
 
I lördags hängde jag och Jimmy med hans kompis på isklättring! Så häftigt. Så kul.
 
Häftigt! Och rätt svårt att få in hackorna i isväggen, så att de satt bra och inte vickade, inte bara slog sönder isen osv. Men andra försöket fick jag till det mycket bättre! 
 
Såhär glada blev vi när vi kom etta och tvåa i lördagens pokerturnering! 😄😜 Tog hem större delen av prispengarna, och vart görnöjda! 😉 Såhär i efterhand skulle vi kanske ha spelat om vem av oss som faktiskt vann, för vi hade ungefär lika många marker när vi bröt. Men vi tänkte att pengarna kom ju ändå till samma ställe, vi ska göra något roligt för dem! 😉 
 
Igår hade vi en väldigt lugn dag. Så himla skönt! 
Man behöver det ibland. 
Idag är det praktik på MAVA som gäller, gör kvällen så börjar 13.30 och slutar 22.00 :) 
 
Kram på er ❤ 
Pappa
2016-01-26 @ 11:37:17
URL: http://perrabolo.blogspot.se

Fina isbilder! Inget om nya bilen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0