I Norges vackra natur

 
Första kvällen 👌
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså man tror ju inte att det är sant!! Så fruktansvärt vackert! Och perfekta spår, kilometer efter kilometer..! 
 
Sådan lyx 👌 Det här är något helt annat än att köra varv på varv på 2 km slingan i Åmål det (himla bra det finns också såklart!!), detta är fantastiskt! 👌 
 
Något som inte varit så fantastiskt är att jag har mått illa från måndag tills igårkväll, lite nu också men inte lika farligt. Spydde natten till igår.. Vet inte riktigt varför, om det är ändrad kost som gör det eller om jag åkt på det lilltösen hemma hade i helgen.. 
Usch vad det är jobbigt att må illa!! Och när man inte är hemma heller.. Man vill ju verkligen kunna njuta av detta stället och utnyttja dessa spår, men det är inte förrän idag som jag känner att det kändes bra att åka. För att åka när man inte mår bra, det är inte kul. Eller ja, söndagskvällens tur och måndag morgon var okej. 
 
I måndags tog jag det blåa slingan upp på fjället, först långt upp, upp, upp och sedan lite flakt, sen brant nedför..! Ramlade i första branta (se bild 🙈) sen tog jag av skidorna och gick ner, arg. Och på gränsen till gråt (ingen frukost i magen och början till illamående). 
 
Så när jag idag kände mig stark och dessutom klarade att åka hela branta vägen ner utan att ramla så var jag himla nöjd! Skönt att få avsluta så ☺ 2,5 timmar blev det idag i solen i spåren. Så skönt! 
Plugga skulle jag göra också, men det har gått sådär måste jag erkänna. Koncentration är på botten. Hoppas jag kan köra järnet med plugget dels på färjan hem imorgon, men också hemma torsdag em och fredag. Då ska nog tentan på fredag lösa sig. Hoppas jag. Önska mig lycka till! 
 
På måndag blir deten dag på ambulansen igen, ska bli så roligt!! 😄 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0