Just nu

En just nu lista!
Just nu...
Lyssnar jag på: Poddar, alltid poddar! Fredagspodden, träningspodden, Flora och Frida, kära barn, En underbar podd.. Och fler 👌
 
Planerar jag inför: Examensfesten på fredag! 
 
Är det tråkigt att: Vara i lägenheten och packa inför flytt. Vill bara flytta på en gång!
 
Är det roligt att: (Förutom självklara saker som träffa vänner, umgås med Jimmy och familjen) Pyssla inför festen, fixa hemma i hus och trädgård.
 
Längtar jag till: Att flytta hem!! 
 
Oroar mig för: Har oroat mig såå mycket för de sista grejerna i skolan, men nu är det ju klart! 
 
Ser fram emot: Åre-resan med Jimmy ♡
 
Tränar jag: Cykling inför Vättern och löpning för att det är gött :)
 
Kramar 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0