Snart är 2011 slut

Ja nu är klockan faktiskt nyårsafton, toeretiskt sett. Men jag hade allt tänkt sova en stund (eller många timmar) och plugga lite innan det är dags att på allvar fira in det nya året i sällskap med många underbara vänner♥
Det blir fest hemma hos goaste Berg.
Hade lite I- lands problem med att välja vart jag skulle fira och vad jag skulle ha på mig. Jag blir alltid så tvär när jag inte har bestämt mig. Jag gillar inte alls att välja, eller snarare, jag hatar att välja bort saker!
Och eftersom jag har vänner på olika håll som inte ska fira tillsammans, måste jag ju välja att åka till ett ställe där inte alla är.
Suck.
Menmen, tror jag gjorde ett bra val att åka till Berg, verkar som om många fina ska dit :)

Kom hem från götet idag, har varit där och firat min älskade mammas födelsedag igår! Sov över till idag och gick på stan i affärer i flera timmar. Hittade faktiskt en hel del fint! :D
Konstigt nog. För när man väl "måste" hitta något brukar det aldrig finnas något fint.
Men, idag hittade jag:
- Svart klänning
- Byxor i läderimitation
- Vinröd transparant skjorta
- 2 ringar
- Värmeskydd till håret
- Locktång
Och lite andra småsaker som nagellack, läppstift, strumpor osv :)
Nöjd tjej!!
Kan ju dock fortfarande inte lägga upp bilder..! Men har fått hem det nya internetet nu så snart ska det bli ordning på´t :D

Ikväll har jag och Mimmi myst här hemma, jag har haft hemmaspa och hon har fått gomat :)

Nattinatt! Nu hoppas jag att mina naglar har torkat tillräckligt för att inte bli fula om jag rör vid något;) hehe



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0