Höstplanteringar och en rolig helg!

Skit också, hade skrivit ett långt inlägg om min roliga helg som bara försvann... Suck!
Orkar inte skriva om allt, men den innehöll flera roliga kvällar med goda vänner, rensning i ladugården hos en vän, blomplantering, sålt soffan utan att få in den nya, hönsbytardag, höstblommor som planterats, känslosam dag på jobbet och mycket mer :)
 
 
 
Blev nöjd med planteringarna! :) Vill dock ha mer blommor och några lyktor :)
 
Egentligen skulle jag varit i skolan nu, men föreläsaren blev sjuk så det är hemmastudier som gäller idag, ska ut på en promenad nu tänkte jag :)
 
Kramar
ps. Råkade bli så att jag ringde in till P3 igår morse och var med i fördomsprofilen.. ;) Så vill ni lyssna på det så får ni kolla sveriges radios hemsida och lyssna på podden, var runt 11 :) ds



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0