Rabarberpaj, triathlon, grisfest och nuntorpsdagar!

Hade en riktigt rolig och bra helg!! :)
Fredagkvällen spenderades hos Lars, med Anna, Katja och Lars föräldrar Berit och Per. Vi köpte med oss kycklig, "mysiga majskolvar" (Berits uttryck), och lite annat smått och gott att grilla och mumsa på, om halloumiost och jordgubbar! Sen satt vi i deras uterum hela kvällen och tittade på Let´s dance och hade det jättetrevligt alla 6!! :) Berit gjorde en rabarberpaj som bara var sååå himla god! :)
Mums!
 
På lördagen åkte jag och Marie till Trollhättan för att hejja fram grabbarna i Buthlers triathlon som gick av stapeln, riktigt duktiga killar! :)
Granan Boys, Anders, Larsson, Coffe, Anders och Magnus! :) Pigga å fräscha innan start :)
Loppet började med simning! :)
 
Vi stod beredda med handdukar (och kamera) när killarna simmat klart! :)
Killarna stack iväg på sin cykelrunda och jag och Marie gick till Odén å shoppade :)
 
Vi har ju hyfsat lika klädsmak så vi fastnade båda för denna gröna klänningen, dock satt den inte särskilt bra på någon av oss tyvärr. Hittade dock varsin stickad tröja på rea! :)
 
Morgans lag startade tidigt och kom i mål medan killarna var ute och cyklade. De vann! Himla kul!! :)
 
 
Larsson påväg ut på löpningen! :)
 
Och här är Granan Boys på upploppet!! Riktigt bra lopp de gjorde! :)
 
Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för grisfesten på Åsebro!! :D Först vart det förfest hos Wallin, och det var ju gött väder så vi satt ute i trädgården och hade det trevligt :)
 
Sen blev det traktor och balvagn till själva festen :D Gött trevligt! :) Resten av grisfesten blev också himla rolig, mycket trevligt folk :)
 
Söndagen vaknade jag tidigt och gick upp och pluggade innan jag åkte till Nuntorpsdagarna! :)
 
Larsson visar barnen hur man kör lastare :) Alltid trevligt att vara på Nuntorpsdagarna, träffar alltid många man känner :)
 
Denna veckan har vi redovisningar i skolan, jag och Rebecka redovisade vårat igår eftermiddag, och det gick över förväntan himla bra faktiskt! :)
Ikväll har jag först fikat med pappa som hade en ledig timme i Mellerud mellan tågen, alltid så mysigt att träffa pappa ♥
Sen fikade jag med Kikki och efter det gymmet med Marie och Anders- gött bra! :)
 
Imorn är det jobb som gäller :)
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0