Hår och mer kalas!

Måste bara berätta att jag äntligen har bokat ett frisörbesök! Blev på salong Emika i Vänersborg, som Marie tipsat om, och det känns mer än bra att få bli fräsch i håret, var alltför längesen sedan sist jag klippte mig. Men nu blir det ändring! ;)
Har bokat tid för både klipp och färg, och för att slippa färga så ofta så blir det förmodligen en ombre, mörkare i hårbotten, så nära min naturliga färg det går, och ljusare mot topparna. Vill att det ljusa och mörka går in i varandra, vill INTE ha en skarpt linje, men lite slingor så det blir lite "naturligt" om man kan säga så :)
 
Har tid torsdag nästa vecka, så att jag hinner bli snygg innan återträffen på Nuntorp..! ;)
 
Idag fyller denna underbara vän år, stort grattis igen Anna! ❤ :D Så ikväll ska vi till henne och fira, blir kul! :) 
 
Kramar ❤ 
Anonym
2015-03-31 @ 22:02:20

Tipsat va lite i underkant ☺️ Tjatat är väl snarare de rätta ordet!😄 hehe..! Jag hoppas verkligen du kommer bli nöjd. Ska dit nästa fredag 😊

Svar: Haha ja kanske, men tror det blir bra! :D Kul, jag ska dit nästa torsdag 😊
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0