Buggafton

Kan ju börja med att berätta om gårdagen;)
Åkte hit till skolan, åt och sen skulle vi göra iordning oss. Mitt snack gick ungefär såhär: Tror du att Annelie och Tommy tillåter att man stannar hemma pga klädbrist? Jag kom på att jag hade faktiskt inga buggkläder.. Jobbigt. Det fick bli ett par jeans å en shorta. tråkigt men det dög.
 När bussen kom och hämtade oss var det nog ungefär 3 personer som var nyktra i hela bussen. Chaffisen och två tjejer bakom oss. det blev en sång och skratt och tjöt fylld resa kan jag bara berätta!

Tillslut kom vi dit till Båberg. Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på:P De va liksom: Vad gör man nu då?^^
Men vi blev uppbjudna bägge två. Efter första dansen var de två killar som bjöd upp oss, det blev att vi inte kunde med att gå ifrån dem efteråt.. Lite jobbigt sådär för dom var ju trevliga men lite långtråkiga. Å man vill ju kunna dansa med lite olika personer. Det blev alltså några danser med dem tills någon annan bjöd upp oss:)

Summerat: Helt okey kväll men det hade vart roligare om några mer man kände hade följt med:)


Denna dag har jag och Denice följt med hennes familj till Överby, hittade en julklapp till pappa, en till grön Team Sportia tröja och lite annat smått å gott;) Tröjan är megeskön!:D

senare blir det antingen en springtur ute i mörket eller en sväng ner till gymmet:) vi får väl se!
Efteråt filmtajm!:D

Sofia
2008-11-30 @ 18:32:49
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

SV: Tack så mycket! =)

Sabrine
2008-11-30 @ 18:37:56
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Det gör vi världens finaste Matilda:'D<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0