Tjaaao!

Träffade en massa kompisar i stallet som jag inte har pratat med på länge!

Typ dessa plus Matilda, Anna och Hanna minus Jossan ;D


Kul att tjöta på som på de gamla goa tiderna ;)
På årsmötet så kom jag å Matilda in lite sent för vi hade grejjat i stallet. Å så satt vi längst bak åså sa Matilda: Tänk vad kul det hade vart om vi ställde oss upp och apploderade nu!
Jag: Haha ja, vad alla hade blivit förvånade då!
Så tänkte vi på det å börja asgarva, som tur var tyst:P haha jag typ satt å skakade av skratt å kunde inte kolla på Matilda utan att typ bryta ihop xD Vad pinsamt de hade vart om vi inte kunnat hålla oss! xD

Dessutom tror jag bestämt att en viss Anna Eriksson har smittat ner mig med en förskylning! :O Ajdå, inte bra alls! men jag ska åka upp till skolan ändå, ridning på måndag ju:D

Just de ja, appråpå Anna, vi ska åka å shoppa lite på onsdag när vi e så gott som lediga och försöka hitta lite kläder som vi kan ha på oss under fotograferingen på fredag :D Ska på sån "Modell för en dag" då med Anna och Denice, skitkul!:D

Men nu ska jag kolla melodifestivalen tror jag,
pusshaj :)

Jossan
2009-02-28 @ 20:35:12

Jag såg dig, men satt på årsmötet så kunde inte säga hej (N) / Jossan :D

Anna
2009-03-01 @ 11:12:31
URL: http://upisdown.blogg.se/

Hahah du umgås med mig på egen risk! xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0