Storm eller något ute!

Det blåser, mycket massor mest ute nu! Det viner i fönstrena och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något.
Borde åka och köpa nya gummistövlar. Korna trampar mig på tårna hela tiden. INTE kul. Dum ko.

2 dagar kvar! Eller snarare fyra pass kvar ;)
Gött!!!

Jag är faktiskt lite sugen på en foderhäst. Eller det kanske inte är så svårt att tänka sig men så är det i alla fall. En rolig en som går att utveckla men kan en del redan. Den ska ha hoppat lite banor på 1 m-1.10 gärna högre, vara arbetsvillig och kunna gå iaf LB dressyr eller mer. I alla fall ha kapacitet till mer.
Drömmen skulle vara att ha Blossom eller Valentina. Men det får nog fortsätta vara en dröm. 
Tänk att ha hästen i samma stall som Carro har Cortina. Fint stall, nära till sjön, stor padock, möjlighet att låna transport för att åka till ridhus. En häst som är min, som jag kan göra vad jag vill med. Det hade varit härligt. Men en häst tar tid och pengar. Måste klura ut om jag har råd.



Pusshajj


Sabrine
2010-06-30 @ 13:58:41
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

Sv: Ååååh som man har längtat efter Eclipse altså!!:D Jag ska se den 18.00 ikväll:)



Och ja, jag är också sjuukt sugen på en foderhäst eller t.o.m en helt egen. Dock har jag insett att jag varken har tid eller pengar till en nu då bara att ha hand om Sandokan tar upp den största delen av mitt liv just nu och då äger jag honom inte ens^^



...Men visst är man sugen altså:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0