En kopp te en söndagskväll

Jag dricker te ur min sommarblommiga tekopp, den med jordgubbar på. Och äter tacos från en vit tallrik med blomdekorationer på kanterna, tallriken är köpt på loppis.
Jag kan inte sluta le.
Det är mörkt och det är kallt men jag är glad.
Tänk vad några ord.. Eller många ord, kan göra en glad.
Bara går och flinar när korna mjölkas, och kompisen undrar om jag fått något gulligt sms.
Vi kommer fram till att det är trevligt att jobba söndagkvällar..



Ungefär så fast vitt porslin och mycket finare ser det ut längs tallrikskanterna


Nu ska jag gå och lägga mig tidigt med ett leende på läpparna
Sandra
2010-10-31 @ 21:41:06
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

åh. jag blir så glad av det här! och så nyfiken :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0