Student på Nuntorp 2011!

Tänk att det redan gått ett år sedan vi tog studenten från världens bästa gymnasium - Nuntorp ♥
Det känns som om det var igår, samtidigt som det känns som om det var flera år sedan! Konstigt.
För ett år sedan (den 30 April) var det gråt och skratt och sång och förvirring och nervositet och sorg och trötthet och en väldigt massa känslor..!

Idag var det dags för årets treor att kliva ut på trappan och sjunga "sjung om studentens lyckliga dar". Det gjorde vi också, men inte tusan var jag lycklig, nej helt förtvivlad var jag! För jag ville verkligen inte att allt det roliga med Nuntorp skulle vara slut! Inte ha sina bästa kompisar några dörrar bort, alla fritidsaktiviter, alla lektioner, de underbara lärarna, övrig personal och människor som gjort de åren till de bästa i mitt liv, gemenskapen man kännt under de tre åren, jag ville ha allt kvar!!!

Det gick ju inte. Så jag åkte till en resturang med min familj, sedan vidare hem till mamma och kl 18.00 fredagskvällen när jag tog studenten, så somnade jag som en stock. Och sov tills klockan slog 11 dagen därpå. Trött efter allt.

Nej nog av min student för denna gången, här kommer bilder på alla fina treor som förtjänar ett stort
GRATTIS!!!!
Och på några av oss som var där för att fira!

Kikki och Anna :)


Anna och jag! :)


Ragnar, Tobias och Anna :)


Några skyltar med småpojkar på! Markus längst fram, Jonas i mitten och Fredd längst bak ;)


Jordbrukstreorna gick ut först! :D


Och hästtreorna! :D


Markus med snyggaste slipsen ;)




Fredd med sin gulliga bild ;D


Fredd och Bratt i vimlet av släkt och vänner!


Ett gäng studenter ;)


Fler studenter ;)


Elin :D


Klara, Emma och Frida :D


Vissa hade ju riktigt coola bilar!


Unni!! :D


Denna bild får avsluta den här bildbomben! Stefan nöjde sig inte med att köra på vägarna han utan var tvungen att köra förbi expeditionen på gräsmattan ;D
Karin
2011-05-01 @ 22:22:31

Vad fint skrivet! Värmer att läsa! /Karin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0