Snabbt

Gjorde en snabb ändring i designen på bloggen! Ändrade bara header- bilden och bytte lite färg :)
Nu såhär mitt i juli tyckte jag inte att man skulle ha snö och is! haha.

Är knappt hemma nu för tiden, är mycket därför jag nästan aldrig skriver här längre! Borde bli bättre på det men det kommer väl när jag har lust ;) Finns så mycket roligare saker att göra än att sitta still! ;)

Till helgen är det midsommar och vi börjar med förkalas hemma hos Coffe i hans ursöta hus! Därefter åker vi fyrhjuling och vagn till festen som ligger ett par km bort hemma hos några pojkar ;)
Tror det blir jättekul! Hoppas på mycket roligt folk!!

Har nästan bestämt kläder, blir nog faktiskt min studentklänning, passar fortfarande och hur många andra gånger kan man använda den liksom? Har nog en svart bolero (?) till så det inte bara blir vitt :) 
Självklart en blomkrans på huvudet också!!!

Imorgon kväll var det mening att vi skulle fiska, meen det blir förmodligen inte så! Kanske blir skytte istället om jag har tur! :)
På torsdag blir det Överby med Anna, där ska jag kolla på en ny kamera, eftersom min fina har gått sönder. Först ska jag höra om det går att laga den och gör det inte det så blir det en ny! Kamera måste jag ha!!! :) Blir säkert lite smågrejer som slinker med också... ;)


Sen förra midsommar när jag, Kikki och Kajsa åt midsommarmat ihop :)

Kramar ♥

 

Pappa
2011-06-21 @ 23:34:39

Ser fortfarande bara snö och is...... Hallå, det är strax midsommar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0