Bakat bröd :)


Jättegott blev det!
Idag har jag bara haft en hemmadag, tvättat, diskat, lagat mat och bakat bröd. Var inte hemma på hela dagen igår, utbildning på jobbet 9- 15 och sen åkte jag direkt till Anna och Berg för att hämta min elvisp, men råkade bli kvar där ända till halv 1 på natten.. hum. men kul hade vi! Synd att Sverige förlorade mot Ukraina i fotbollen bara.. :/ Får hoppas på att de tar hem det mot England på fredag istället!

<3 mina fina vänner när vi var på promenad!



Haft så mycket roligt att göra nu den senaste tiden så har inte prioriterat bloggen. Är fullt upptagen med annat :)
Örsjön- runt i söndags, födelsedagskalas, Aqua Blue, tivioli, båtturer där jag fått köra, 1000hk 2 V8 motorer powerboat, nöjd tjej! Och en massa annat roligt som studentfirande med mera :) Balen har ni ju fått lite bilder på iaf :)

Ikväll var det innebandy, jättekul! :D
Imorn jobb och sen till Göteborg för ridlektion, torsdag är det jobb igen :)

Kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0