Skärtorsdag- träning, godis och dans!

Startade dagen med frukost i soffan framför nyhetsmorgon, min favorit Tommy Myllymäki var ju där och lagade mat.. :)
Appropå mat så blir det torsk med skirat smör, kokt ägg och persilja, samt potatismos till det idag! :) Lagade det igår, så det är bara att värma, smidigt! Sååå gott är det! :)
 
Mums!
 
Har tillbringat 1,5 timme på gymmet med Carro idag, körde armar och mage- gött! :) Gullungen Tove var med å peppade också :)
 
Ska snart in till Mellerud igen för att prata vaccinationer med vaccinationssköterskan på VC :) Tänkte jag skulle promenera in, fram och tillbaka är det ju ca 6 km :) Får utnyttja det fina vädret!
Har föresten fått tid hos sjukgymnasten för knät på torsdag, blir bra att ta tag i det :) Idag känns det inte alls, men belastade det ju inte heller :)
Efter gymmet var vi inne på systemet en sväng, och medan vi körde dit, så såg vi minst 5 personer som vi kände! Alla är ute och påskhandlar idag! :) 
Jag fick med mig dessa två, den ena, jordgubbsvinet, är ju sjukt gott! Men det andra har jag inte testat förut, blir spännande att prova ikväll :)
Jag tycker det är kul att ha något lite finare att dricka ibland när det vankas kalas, inte kul att dricka vatten å cola hela tiden, så detta är ett himla bra alternativ tycker jag! Som dessutom är såå mycket godare än allt vad alkohol heter.. :)
Haha, inne på systemet förut när jag valde bland ett par olika sorters viner på den alkoholfria hyllan, "Nämen, nä den går bort, det är ju faktiskt alkohol i!" Sen inser jag att 0.5 % faktiskt inte är så mycket... ^^ (Valde dock bort den ändå..) Hehe ;)
Mimmi vill alltid vara med på ett hörn.. ;)
Fick köpt påskgodis också.. Måste ju ha något att fylla ägget med ;)
 
Dans ikväll alltså, blir nog riktigt roligt!! :D Förfest hos Larsson :D
 
Kramar ♥
Anna
2013-03-29 @ 23:14:23

Va de inte du som tyckte det var tråkigt med gym? ;)

Svar: Jo, men hann inte gå på passet på kvällen plus att jag fick sällskap av Bernhed x2, så det gick rätt bra ;)
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0