Tenta, bowling och jobb!

Hela förra veckan gick i princip bara till plugg och träning! Hade ju tenta i vetenskapsmetodik fokus kvantitativ metod, i fredags förmiddag. Så himla svårt!! Det är bara att hoppas på det bästa, men jag gissar på 55 % rätt kanske, och man måste ha 75 % rätt för att få godkänt. Så hej omtenta! 
Men jag skrev på alla frågorna iaf, men fattar man intr så fattar man inte.. Bara att ta nya tag!
 
Fick hem detta fina armband i förra veckan! Viktigt!
 
Jag och Anna efter spinningpasset i lördags! Mitt livs andra, som jag sagt förut, jag fattar inte varför det ska vara mörkt i lokalen under spinningen..! Men det är väl bara å vänja sig! :)
 
Kände för ytterligare ett pass i lördags, så efter jag vart hemma och ätit, duschat och laddat om så drog jag gymmet med Anders! :)
 
Snodde denna bilden från Annsis fb! Min mobil dog nämligen, så kunde inte ta några egna kort i lördags kväll när vi var ute och bowlade och åt på Buddys! Världens underbaraste och roligaste vänner jag har!! ♡ :D
Btw, jag vann på vår banan.. Dock den enda av oss som inte gjorde en strike, men spärrar funkar tydligen också! ;)
 
Vi fick för oss att jämföra våra rumpor en dag här i veckan.. Haha! En annan dag dansade vi jive.. Man kan inte påstå att vi har tråkigt på gymmet iaf! ;) 
 
På jobbet igår vankades det 92 års kalas, så jag och Madde vek servetter, dukade och fixade! Himla kul när man har tid med det lilla extra, det gör så mycket! :) Och de gamla uppskattar det ju, de blir så glada, och då blir vi glada! :)  Win- win! 
 
Igår kväll hade jag och Anders tänkt gå på bio, vill vill ju se Frost! Men den gick bara kl 16, sen tänkte vi se Tillbaka till Bromma, men tillslut bestämde viboss för att vi inte orkade så mycket mer än en filmkväll ändå. Så det fick det bli! :) Bra avslut på veckan.
 
Idag ser jag dock ut såhär- trött. Jättetrött! 
Kom hit två timmar för tidigt också, vi börjar kl 11 och nu har jag varit här sedan kl 8.45.. Jaja, jag köpte en kopp te och hittade en soffa, så det har gått bra ändå! :) Nu är det dags att gå till salen, för intro till andra delen av vetenskapsmetodik! 
 
Ha en bra måndag! ♡
Kramar ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0