Självvald ensamhet.

Det där med att ha en hemmakväll med katten som enda sällskap. Vad skönt det är ibland. Framför allt de gånger det är självvalt.
 
Ikväll är just en sådan kväll då jag är alldeles för trött för att vara social.
Inte för att jag klagar, har varit en himla bra helg med simträning i bassäng, provridning av häst för en kompis räkning, bio, jobb, förfest hos Kajsa och Sebbe, dans på Ängas Loge med massa gött folk, lite för lite sömn, mer jobb och nu simträning i sjön.
Himla bra helg!! Men nu är jag trött.
Det får bli att slappa i soffan med Mimmsan och en kopp te. Om det blir film eller en bok har jag inte bestämt mig för riktigt än. Bara att jag ska ta det lugnt.
 
För det allra, allra mesta, älskar jag att umgås med mina kära vänner. Men någon gång då och då, så är det väldigt skönt att bara vara med sig själv. Den stora fördelen med att bo ensam ;)
 
Kramar <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0