Lyxen med att slippa passa tider

Måndag idag igen, men jag njuter till fullo av att inte behöva vara någonstans vid en viss tid. Alltså det är så himla skönt! Visst har jag plugg att göra, tentaplugg dessutom, men jag sitter så mycket hellre hemma med det i myskläder än att åka till skolan på föreläsning.
 
Lite fler bilder från julafton 💕
 
Vi hoppade utgång på juldagen, körde ett Twilightmaraton istället, så mycket bättre! ;) Men i lördags var vi ute i Brålanda på After Christmas Party! Väldigt trevligt faktiskt :) 
😊
 
Idag ska vi åka iväg en sväng till Överby när Jimmy är klar på jobbet, och jag passar på att plugga sålänge. 
Mestadels han som behöver grejer, men jag ska kolla efter lite smycken, ev som passar till nyåroutfiten! 
Ser fram emot nyår! Vi har ju firat i Idre de senaste åren (förutom då vi var på Nya Zeeland!), men iår har det inte blivit någon sån resa, utan vi firar på hemmaplan, eller rättare sagt på Evenstorp hos Mikael som bjudit in till kalas. Tror det kommer bli supertrevligt! 😊 
Hela gänget från förra året! 😍 
 
Dessa tre, Lars, Oscar och Arvid, är mina nyårskompisar, dem har jag firat med i många år i rad nu! Så glad att vi ska göra det även iår 😊
 
Var ute hos hönorna med lite gott till dem förut, men de värper inte.. De har värpt fyra ägg sedan de kom hit, men det var ett tag sen nu. De kanske har tagit vintervila ;) 
Här är tre av äggen. Som ni ser har vi en grönvärpare i gänget, kul! 😊
 
Nä nu är det plugg som gäller för mig! 
Hoppas att ni har haft en lika bra julhelg som jag har haft! ☺
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0