Vilden Zero

 
 
 
 
 
Det är möjligen lite svårt. Eller faktiskt mycket svårt, att få vår fina Zero trött. Det enda han vill är att få jaga! Tänk er att han kan springa 3 mil under ett par timmar, och då fortfarande egentligen har ork att fortsätta jaga och nästa dag göra samma sak. Tänk er att försöka få honom trött nu när jaktsäsongen är över och vi bor i samhället? Vi båda jobbar heltid och han måste vara inne på kontoret under dagarna, förutom de gånger han rastas då. 
Kan säga att det är en vilding vi har när man är ute med honom, för han har ju så mycket spring i kroppen att det är helt omöjligt att koncentrera sig på sitt uppförande 🙈 
Men idag var jag och han ute och luktade, gick och sprang i mer än en timme innan det blev mörkt. Bättre än inget, och nu ligger han och sover på mattan. Sötis ♡ 
 
Jag är gräsänka, J är i Polen, eller påväg dit iaf, på jobb. Han åkte idag och kommer hem på fredag. Tur jag har Zero och Mimmi som sällskap 😍 
Imorse när han åkte iväg hängde han sig ut i fönstret från bilen och ropade att han älskade mig, och vinka och log samtidigt. Så glad och lycklig han gör mig, token ♡ 
 
Idag har halva tiden av praktiken gått, 4,5 veckor kvar. Drygt 2 veckor kvar till Nkse- teoretiskt prov och nästan 3 veckor kvar till nkse-praktiskt prov. Nkse= Nationell Klinisk SlutExamen. 
 
Kramar ♡ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0