Dop

Jobb i förmiddags, sen direkt till dop för våra vänner Mirjam och Kristian son. Väldigt gott fika efteråt också😉 
Nu har vi en lugn stund i soffan, jag läser och Jimmy tar en powernap. Zero väckte oss x antal gånger inatt när han behövde ut.. Han var dålig i magen. Han har börjat få extra kött, rent rådjurskött, som tillskott till det vanliga torrfodret för att han ska bygga på sig inför jakten. Har nog blivit lite mycket för hans mage verkar det som. Stackarn ♡ 
Han tycker att det är supergott så han som annars inte är så noga med maten verkligen går runt och väntar på att han ska få mat. Det gäller både frukosten och kvällsmaten trots att han bara får lite kött till kvällen. 
 
Imorgon jobbar jag kväll, 14-22. Tror jag ska försöka vila både ikväll och imorgon, känner av kli i halsen och lite stel i nacken. Bara jag inte blir sjuk nu..! 
Ska dricka ingefärste som vi fick av Annsi, är rätt starkt men ska tydligen vara bra. 
 
Kramar ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0