Snack på höög nivå^^

tj.wonderwall. säger:

matilda har du en bålskål jag kan få låna en kväll?


- Matilda | | säger:

tajana, du e inte lite fräck. Frågar om du får låna en bålskål men bjuder inte mig att dricka bålen:O


- Matilda | | säger:

fast jag har ingen bålskål så de e lungt:D hahahaha


tj.wonderwall. säger:

det är för att det är overcrowded. bjöd in the usual gang men oftast så kommer inte 50%. tydligen så ska alla komma till mig. jag har ångest vet inte var jag ska få plats med alla :(

tj.wonderwall. säger:

okej :(


- Matilda | | säger:

naaw, stackars liten :(


tj.wonderwall. säger:

:(

- Matilda | | säger:

dom som har något rosa på sig får inte komma in, du får ta å sortera lite:D


tj.wonderwall. säger:

AHAHAHAHA ja <3


tj.wonderwall. säger:

men dom som inte klär ut sig får inte komma:(


- Matilda | | säger:

e de maskerad också, å herregud, då vet du ju inte ens vem som e vem:O


tj.wonderwall. säger:

slipper man skuldkänslorna när man kickar folk :(


- Matilda | | säger:

perfekt :D


- Matilda | | säger:

fast de e klart, då kanske du sitter därinne tillslut med en massa pirater som bara vill dricka bål. å då kan du inte skicka ut dom för dom har inget rosa på sig


- Matilda | | säger:

de e ju inte så bra :O


tj.wonderwall. säger:

ahahhahahaha vi får se om det ens blir bål


- Matilda | | säger:

om de inte blir bål så slipper du kanske piraterna iaf :)


tj.wonderwall. säger:

ahhahah och folk ba bål? jag ba fu ni ville inte ge skål ;<


- Matilda | | säger:

å då säger häxorna: du kan ta min hatt!


- Matilda | | säger:

å vipps, så har du en skål:D


tj.wonderwall. säger:

hahaahhaahha <3


- Matilda | | säger:

helt perfekt.

tajana
2008-10-31 @ 22:58:00

jag har mensvärk och mina gäster vill inte köpa godis fast studiebidraget kom VAD ÄR DETTA FÖR STIL :@@@



arggggg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0