Förskyld

Jo idag erkänner jag nog att jag är förskyld faktiskt. Men jag VILL inte, därför fortsätter jag som om jag inte var det. förutom te drickandet då:P

Så idag har jag vart i stallet å pussat på min prickiga älskling!:D<3

Sötast i världen är hon!


Hon var lite trött :)


Finaste!<3


Träffade Emelie och flummade med henne! ;D Har saknat dig massor vännen<3


~~*~~

Man går olika vägar här i livet
Vissa vägar går aldrig ihop igen
Men andra, speciella vägar
kan svänga åt olika håll men ändå hålla ihop
För att mötas vid en korsning och välja samma riktning igen

Vissa vägar kräver ständigt underhållsarbete
Medan andra kan fungera hur länge som helst
Det beror på hur dom är byggda,
om dom är byggda till att hålla i evighet
eller för ett kort tag för att sedan försvinna helt

En del vägar är lite ojämna i början
och blir buckligare allt eftersom
Men försöker ändå hålla kvar vid bucklorna istället för att byta riktining 
och bli en jämn väg på annat håll

Tiden formar vägarna olika,
en del får utstå mycket trafik
en del ingen alls
en del kämpar för att få vara kvar
Andra ger upp med en gång och tillåter sig att bli motorväg
Medan de som kämpade för att få vara kvar 
Blir en lugn landsväg

Alla vägar är olika
Men alla vägar bär faktiskt inte till Rom
En del bär faktiskt hem också.

~~*~~

Det var allt för mig idag, nu ska jag läsa!

och för att jag ska bevisa att jag har tagit åt mig det många kommenterat så:


Ja jag ska köpa den också någon dag! Trodde faktiskt att det bara fanns tre ;)
Glatt överraskad!!

Skola imorgon!!! :D

Pusshej<3

 
Anonym
2009-08-30 @ 19:17:28

SV; Engelskan kommer bli grym :D fick ju vg i eng A. låg på mvg nivå, men klantade mig på nationella xD fan :D aja x) ja böckerna suger ju fast en, eller ja, man vill ju verkligen inte lägga ifrån sig boken xD

Jess
2009-08-30 @ 19:17:53
URL: http://jawss.blogg.se/

Oj, blev lite fel. Jag som skrev xD!

Frika
2009-08-30 @ 21:52:52
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

jätte söt häst :) vad e det för någon?? Kramar

Sandra
2009-08-30 @ 22:36:04
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

fast jag måste klaga lite till. Man ska inte läsa Twilight på svenska (a)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0