Gjort provet!

Gjort ett av proven nu, samhällen. Det gick superbra! Var för en gångs skull klar nästan först :)
Efter provet har jag också gjort klart svenska/häst uppgiften. Hovstallet. Skönt att bli klar med lite saker tycker jag!:D

Nu är det bara matte provet kvar idag, hoppas på att det också funkar någorlunda. Då skulle jag vara glad!:) 

Ikväll blir det Brålande turen för att ta ut pengar till hoppträningen imorn:D
Därefter har jag lovat Elin att färga hennes hår! :)

Och appråpå hårfärg så har jag ju lovat att lägga upp en bild på min nuvarande hårfärg^^

 
Ungefär såhär ser jag ut för tillfället ^^

Pusshaj <3

Frika
2009-04-01 @ 12:36:45
URL: http://blonddancingqueen.blogg.se/

härligt smile bruden:P Du är jätte fin som vanligt:)

Puss<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0