ÖVERLYCKLIG, överlycklig, ÖVERLYCKLIG!

Är verkligen SÅÅÅÅÅ himla glad!!!!
Fick syn på att det var KM här hemma på söndag (imorn) igår när jag kolla in på hemsidan. Blev jättebesviken för att jag inte sett det tidigare så jag hade kunnat anmäla mig.
Ringde Liz med en litet, litet hopp om att någon häst skulle vara ledig. Och efter en hel del tittande och en väldigt snäll Liz så lovade hon att jag skulle få hoppa Valentina!
VALENTINA!!!! 
FATTA ATT JAG ÄR LYCKLIG!!
Hade nästan ställt in mig på att aldrig mer få rida henne! Och absolut inte hopptävla henne!
Åså ringer jag sent och Liz ordnar det!
Så nu blir det KM på älskling imorgon :D
Matilda är GLAD! :D

Finaste ponny<3


Så nu har jag vart där uppe och byggt bana, roligt att Matilda var där också! :D

Ska bli såååå kul imorn!:D

Brorsan gick modevisning för JC och Brothers idag, så jag å mamma åkte ner å kika på den:D


Edde:D

 
Några av killarna, okänd, Mikko, Edde och nån Christian :)

Ska sova tidigt ikväll så jag orkar upp imorn :)
Känner av en liten förskylning också, inte kul! Men det får bli Ipren ;D

Nuntorps hopp- KM nästa lördag och Nuntorps dressyr- KM nästa söndag med Vanessa respektive Bella :)
Sååå, från ingen tävling på säkert ett år till tre tävlingar på två helger! Kan det bli bättre?:D:D

Hejdåå, ha det lika kul imorn som jag ska ha så kan helgen inte bli mindre än bäst :D

ps. Måste bara bestämma mig för 80 cm eller 1.00 till imorn också ^^

 

Ruth
2009-11-29 @ 19:16:51
URL: http://rutha.blogg.se/

Du kommer bli KM mästare :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0