Tatueringsmässa

Var i Trollhättan idag med Denice, EvaLena och Alex :)
Vi var på Folkets Hus på tatueringsmässan :)
Kul att se alla tatoos men de allra största blir nååågot för mycket enligt min smak. Ska det vara så ska det vara små snygga och välgjorda tatueringar :) Beror lite på var de sitter och vem som bär dem också :)

Nu är jag lite trött på att ha lov, man, eller i alla fall jag, blir så lat. Sover länge och äter mycket och gör inte lika mycket ^^
Ska bli kul att träffa alla igen på måndag :) även om jag har umgåtts med flera under lovet :)


Saknar busan<3

Godkväll på er, ska bara ta det lungt och ha en hemma kväll med mor min :)

Kram
Onthebit - bloggen om dressyr
2010-03-02 @ 19:14:03
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Något speciellt som hänt med hästen, med tanke på att du saknar den?



Frågestund i bloggen, missa inte att ställa din fråga!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0