Rastlös

Hade det vart en vanlig dag så skulle jag stå i gropen hos kossorna och mjölka nu. Men jag har vart ledig från halv nio.
Nu är jag rastlös, är inte van att inte jobba. Kan itne riktigt sova heller. Behöver ta det lugnt men funderar på å laga mat iaf :) Vi ska laga köttf'rslimpa idag, får se hur detta går:P
Är det inte lustigt att man sett fram emot sin lediga tid så länge men när den väl infaller så tänker man att nu kunde jag jobbat och tjänat pengar istället ?
Jaja, det är nog bara för det regnar. Blir lätt deprimerad i sånt väder:P
Var och red Caisa förut också, då var Hanna där :) Det var kul att träffa henne, hon som brukar rida Caisa men hon läser till polis i Stockholm nu så hon är inte hemma så ofta.
Vi fick oss en lektion, vädigt nyttigt! Har längtat efter att rida för någon och få lite tips och hjälp med övningar och hur jag ska rida henne. Kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon ;)

Pusspuss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0