Fortfarande i pyamas.

Går runt här hemma och bara skrotar.. I morgonrock och pyamas har jag julpyntat med Denice, sen kom Kikki över och vi åt frukost, och nu har jag lagat mat till och D innan hon åkte till jobbet.
Med min bil. Så jag kommer ingen vart. Idag heller.

Hoppträningen är inställd ikväll, lika bra eftersom transporten är insnöad och det är riskabelt att vara ute på vägarna nu, särskilt med häst bakom! Dessutom har jag ont i vänster tumme sedan igår.
Jag och Carro var ute och red, hennes häst var hyfsat pigg och for runt som en boll. När hon hoppade till extra en gång så hoppade även Caisa till och jag tog emot mig med tummen mot manen, tummen var dessvärre vriden åt fel håll. Igår kväll kunde jag inte ens knäppa min jacka själv..
Nu är det bättre även om jag inte kan ta i med den.
Hoppas det är bra imorn i tid till jobbet :) Borde den vara tycker jag!!

Nu funderas det på vad jag ska hitta på resten av dagen.
Vad jag kan (borde) göra:
- Frosta av frysen
- Städa
- Diska
- Hämta posten

Saker jag vill göra:
- Julpynta mer
- Baka pepparkakshus
- Hoppträna
- Hälsa på Carro Å
- Göra hyacinten fin med mossa

Om jag kanske börjar med något roligt, så kan jag fortsätta med det mindre roliga sedan för att efter det avsluta med något kul?
Kanske? :)


Börjar med hyacinten!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0