Anmäld!

Nu har jag tagit tag i detta, är anmäld till Högskoleprovet VT -11!
Ska göra det i Thn lördagen den 2 april.
Nu gäller det att gå igenom äldre prov så man är förbered på vad som komma skall.

Alltid bra att ha gjort det, oavsett resultat :) Sista anmälningsdag idag för er som funderar på de! :)

Har gått och blivit förskyld också, igår på em- passet på jobbet så nös jag bara lite, tre timmar senare- vrålförskyld. Så nu går jag på ipren och honungste ;)
Planerar att vara frisk till innebandyn imorgon...!!! 
Ska sova tidigt ikväll och är ledig imorn, så får sovmorgon. Blir nog bättre då:)


Jag och Carro kollade på en film i söndags, Lyckan, kärleken och meningen med livet, eller "EATPRAYLOVE" som den heter på engelska, huvudrollen spelades av Julia Roberts.
Bra faktiskt!
Där funderade de på många olika saker, bland annat denna:
Om du var ett ord, eller uttryck möjligtvis, vad skulle du vara då?
Insåg att Kikkis katt Goliat lätt skulle ha "njuta" eller "nöjd" som sitt ord. Han är en mästare på det där.
Har fortfarande inte kommit på vad mitt ord skulle vara...?
Filurar lite på detta när jag går bland korna på jobbet ;)
Kan rekomendera filmen!:)

Nu blir det nog en powernap, innan det är dags att äta och sedan åka till jobbet igen. 

Kram på er! 

Ruth
2011-02-15 @ 16:59:11
URL: http://rutha.blogg.se/

Har köpt boken, men att se filmen hade ju inte heller varit helt fel :)

Appropå Onödigt med Oh så intressant så finns det både på www.roligfakta.se och www.onodiginformation.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0