Har en lånemobil

Mamma är på besök uppe hos mig idag tills imorn :) Mysigt!
Vi var inne på ElGiganten och fick lämnat in min mobil äntligen.
Har ju haft ganska stora problem med den, ganska ofta har jag inte kunnat prata i den pga att den tror att headsetet är i utan att det är det.. Ganska tröttsamt, folk ringer och jag kan inte höra vad som sägs och de kan inte höra mig. Har testat att starta om den, sätta i och ta ur det i mobilen, gjort en total återställning. Men inget har hjälp, så nu blir jag av med den i minst två veckor.. :(
Fått en urgammal NOKIA tills låns. Så får ni konstigt skrivna sms så vet ni varför ;)

Nu är det dessutom tentavecka!!
Holyshit. Första tentan. Ska vara klar och inne senast 23.59. så nu blir det plugg!!!

Mycket att se fram emot också, buggkursen börjar på söndag och innebandyn tisdag nästa vecka :D
Kulkul.


Fisketuren igår med Putte, Fredd, Jonas, Frida och Bratt var så himla skön också. Lungt, roligt, och perfekt väder :)
Två gäddor blev det också, Fredd fick upp båda.. Men det var ju tävling mellan båtarna så vi vann ju ;) Hehe.

Kramar :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0